sobota, 26 grudnia 2009

Szczęśliwego 2010-ego;)))

6 komentarzy:

Waldek pisze...

wzajemnie
u mnie też nowe notki;)

Donata pisze...

Gdy Nowy Rok staremu cyfrę zmienia,
Wszyscy - wszystkim ślą życzenia!
Przy tej pięknej sposobności,
Życzę Ci dużo radości!!!

Donata pisze...

Niech petardy zabłysną
wysoko na niebie,
niech Nowy Rok szczęściem .•*.
spłynie na Ciebie, .•*.
a los nigdy nie zostawi .•*..•*.
Cię w potrzebie. .•*..•*.
_¸.•*´¨)_________..*._____¸.•*.
___¸.•*._______.$____¸.•´¸.•*)
¸.•´¸.•*)______$_.$__.*.¸¸.•*´*
*.¸¸.•*´*_____.$__$____....*.
___...*.______$____$_____.$
____ $_____.$$$$$$$$$$__$__$
___$__$______$____$___$____$
__$____$_____$$$$$$__$______$
_$______$____$___ $_$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$___$$$$$$___$____$
__$____$_____$____$___$$$$$$
__$$$$$$_____$$$$$$___$____$
__$____$_______$$_¸.•*_$$$$$$
__$$$$$$_______¸.•*´¨)_$____$
__$____$_____¸.•¸.•.*.)__$$$$$$
__$$$$$$______*.¸¸..•*´*__.$$
____$$_¸.•*´¨)____¸.•*´¨)__$$
____$$___¸.•*___¸.•*______¸.•*
____$$¸.•´.•.*.)___¸.•´¸.•.*.)¸.•´.•.*
____$$*¸..•*,.*__*.¸¸..•*´*_*_
____$$...*.._______..*.._..*.¸¸..
Upojnego Sylwestra .•*.
oraz
pomyślności i szczęścia .•*.
w "Nowym Roku 2010".*

Donatella pisze...

Życzę Ci zabawy do białego rana,
najlepszych piosenek,
pysznego szampana...
Choć nie będę z Tobą w "Noworoczną Noc"
pamiętaj proszę o mnie,
przez następny rok !!!

Anonimowy pisze...

witam w Nowym Roku i pozdrawiam

Ola pisze...

Wszystkim, którzy odwiedzali mój blog i składali mi życzenia świąteczne i noworoczne bardzo serdecznie dziękuję
I bardzo przepraszam za moje milczenie.